Välkommen till Bodens Brukshundklubb!
Utveckla dig tillsammans med din hund – vare sig du är ute efter sköna promenader i skogen, en trogen vän i vardagen eller hundsport. Alla hundar är välkomna hos oss, oavsett ras!

Som medlem i Bodens Brukshundklubb får du och din hund;
– personolycksfallsförsäkring inom ramen av organiserad verksamhet
– erbjudande om att delta på klubbens kurser, temakvällar och föreläsningar
– tillgång till att träna på klubbens marker
– rätt att delta på tävlingar, prov och utställningar
– tidningen Brukshunden 6 gånger per år
– en gemenskap utöver det vanliga
– möjligheter till att gå exempelvis instruktörs-, tävlingsledar- eller domarutbildning

Medlemsformer

Ordinarie medlemskap 600 SEK
Ordinarie medlem betalar förbundsavgift (400 kr) och lokal avgift (200 kr). Du kan vara ordinarie medlem i flera klubbar. Då betalar du bara en förbundsavgift, men lokal avgift till varje klubb som du är medlem i.

Delmedlemskap 200 SEK
För dig som är ordinarie medlem i annan brukshundklubb/rasklubb.

Familjemedlemskap 200 SEK
Familjemedlem betalar endast lokal avgift. Förutsättningen är att någon i din familj, i samma hushåll (samma adress), redan är ordinarie medlem och att du blir medlem i samma klubb eller klubbar.
I medlemskapet ingår inte tidningen Brukshunden. Den skickas bara till den ordinarie medlemmen.

Teckna dig för ordinarie medlem, delmedlem eller familjemedlem här!

Ungdomsmedlemskap 335 SEK
Ungdomsmedlem är 6-25 år. Gå med i Bodens Hundungdom och välj Bodens Brukshundklubb som specialklubb. Då blir du medlem i båda klubbarna till priset för en. Du får båda tidningarna Brukshunden och Hundsport och får ta del av båda klubbarnas aktiviteter. Samma år som du fyller 26 år kan du välja att fortsätta ditt medlemskap i Brukshundklubben.

Teckna dig för ungdomsmedlemskap här!